Monday, July 31, 2017

REASONABLE......BETULKAH.....

如果任賢齊飾演的葉國歡,打劫先嚟發現銀行已唔再用現金,《樹大招風》要點樣拍?這不是笑話,2013年斯德哥爾摩一個搶匪打劫瑞典北歐斯安銀行時,銀行職員同佢講:「我哋一蚊現金都冇。」搶匪冇與時並進,唔知道瑞典1,600間銀行分店中,有900間已唔接受現金存款,2016年瑞典只有15%消費交易用現金;丹麥更由政策主導,部份零售商有權拒收現金。經常有報道吹捧中國電子貨幣交易領先,其實北歐已邁向無現金社會。


銀紙可能會成為歷史。全球經濟增長緩緩向下,已過咗昔日爆升期。如此趨勢下,難再出現80年代息口加到20厘嘅情況。換句話,當出現經濟衰退時,央行透過減息嚟刺激經濟嘅空間越來越少,最終要再次用上負利率。近年歐洲及日本實行負利率成效不彰,因實行負利率的前提,就係要無現金社會。無現金揸手,負利率先可以強行抽你貨幣稅同焗你使錢。所以bitcoin係一個試驗品。

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20170627/20069668

No comments:

Post a Comment