Tuesday, February 6, 2018

美股起回567 点




美股起回567 点


無論是做直播節目,抑或個人專頁inbox,魏力昨日收到最多的問題,就是「撈得未?」同埋「撈邊隻?」魏力明白,「別人恐慌時我貪婪嘛!股神教嘅!」呢句話有無錯?yes and no。
這句話對的部份是運用逆向思維,因為股市是少數人贏多數人的地方,大部份人都掟貨,即係要沽都差唔多沽哂,咁樣就值博。但目前係咪「要沽都差唔多沽哂」呢?實在無從證實。魏力不才,從來個底都係事後先知,假如你好彩一撈就見底,絕對可喜可賀,但同時必須明白,這純屬運氣使然。
「唓炒股幾時都係靠運氣㗎啦!唔賭點知時運高?」之前教投資課堂,魏力劈頭就問學生:「你覺得你能否憑炒股一鋪發達,之後金盤洗手?」絕大部份都明白,係唔得,即係你唔係只賭一鋪,要係咁賭,賭好多年(而唔沒頂)先有機會達成呢個目標。

問題就來了:假如只賭一鋪,即係賭大細,你贏面係50%,但當你係咁賭,次次都靠運氣,你認為可否一路「冧莊」贏落去?總有中伏之時,所以唔少戰友話炒股多年都係「和和果果」,呢頭贏完嗰頭又「奶嘢」,就是這個原因。
「咁點解股神可以貪婪,散戶又唔得?」這主要涉及注碼問題,也就是「別人恐慌時我貪婪」最常被理解錯的部份 。

你有無股神咁「疊水」,撈來撈去都係面個浸?如果得一注去撈,萬一撈完再落,咁點算?這叫孤注一擲,逼自己去死角,十分不智。

No comments:

Post a Comment