Monday, February 5, 2018

香港佬讲股。。。。

上個禮拜五,孫柏文喺倫敦一路睇實美國兩年、十年、三十年國債息率飆,一路睇住美股一吓一吓咁跌。

作為一個過去十年,骨子裏覺得各國中央銀行嚴重扭曲價格訊號,喺資源分配過程嘅人。上周五嘅市況,實在是令我振奮的日子!因既有撥亂反正之感,又有炒作波幅嘅機會啊!

點炒?周末拜讀《蘋果》投資版嘅專欄,曾淵倉博士話勁考大家嘅EQ。呢個我同意。我話最好將投資策略寫低,之後嚴格執行。

咩策略?我嗰個好簡單。今次跌浪,係因花旗國長債息率升穿晒三十幾年來嘅下降軌。所以,首先要睇實該息率。如果維持,第二就係睇北水。張一鳴兄話就算我哋香港人,呢啲基本分析信徒,都只得維港咁多水,難鬥大陸太平洋般嘅流量。係。所以知道跌到落某個位,特別係啲技術支持位一定彈。
咁咩位?禮拜一睇落好正,裂口低開八百,之後收市只跌三百。

不過如果周一晚美股學周五再冧,北水頂得住?到時真係太平洋東西水流相剋啊!所以,周一臨收市我開咗沽倉買落,落到周末股榮兄所提過嘅50日平均線,恒指30500點附近,即回多千七點。

中嘅成數幾高?唔知,不過我嘅策略係咁,亦都寫低。機械式執行。咁,就唔使考EQ啦!

而下一步,將要落到去之後再睇。可能博一嘢大力嘅死貓彈完,再沽。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出 

No comments:

Post a Comment